03 juni, 2008

Sommer og sol :)


Den årstiden vi alle har ventet på er endelig her, sommeren. Dette har vært en interesangt skole år, jeg startet i høst på en ny skole uten å kjenne noen og med mange utfordringer foran meg. Nå har jeg fått flere venner for livet, har klart meg gjennom skole året og føler at jeg virkelig kan glede meg til ferien kommer! Det eneste jeg håper på nå er bra vær, jeg tror alle husker den deprimerende sommeren vi hadde i fjor med bare regn og kulde, men så langt ser det ut til å bli en super sommer. Dette blir kanskje det siste jeg skriver på en god stund og det jeg egentlig ville si er at alle må ut og nyte solen som endelig har kommet tilbake og ser ut til å bli! Det er ikke noe vits i å sitte inne og se på repriser av gamle tv programmer eller sitte på facebook og få firkantete øyne, kom dere ut og lev livet så godt dere kan, det er kanskje ikke så mange lange sommerferier igjen for oss så vi får ha det gøy så lenge vi har muligheten. Dere får ha det morro på strand, båt, hytte, i syden og alle andre steder dere kan finne på å dra. Kos dere med masse god mat, fint vær og gode venner, så sier jeg takk for meg for en liten stund. God sommer alle sammen! <3

1 kommentar:

Ingunn sa...

Ha en riktig fin sommer du også, og velkommen tilbake i august! Det har vært en glede å ha deg som elev i år.